Dramming

Palautusohje

Haluamme, että olet tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin. Sinulla on aina 14 päivän palautusoikeus. Tuote palautetaan alkuperäisessä kunnossa ts. käyttämättömänä, myös myyntipakkauksen osalta (esim kenkälaatikko). Tuotteista ei saa poistaa tuotemerkkejä tai muita tuotteeseen kiinitettyjä merkintöjä., eikä myyntipakkaukseen saa tehdä merkintöjä. Palautuksesta/vaihdosta tulee ilmoittaa 14 päivää tuotteen vastaanottamisesta ja palautus täytyy lähettää takaisin 14 päivää ilmoituksesta. Tuotepakkauksen avaaminen tulee suorittaa yleistä varovaisuutta noudattaen. Muista ottaa palauttaessa tai vaihtaessa kuitti palautuksesta/vaihdosta, missä näkyy seurantakoodi ja säilytä se kunnen palautus-/vaihtoproseduuri on suoritettu lopuun

Rajoitukset palautusoikeudessa kuluttajansuojalain mukaisesti

Hygienia- ja intiimituotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen, koska tuote ei ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi epillaattorit, partakoneet, ihokarvatrimmerit ja nenä/korvakarvatrimmerit, hiustenhoitolaitteet ja kotiparturi, sähköhammasharjat ja suuhygienialaitteet, kuume-, verenpaine- ja verensokerimittarit sekä alkotesterit, nappikuulokkeet, hands-free –laitteet ja alusasut.

Toimituskulut ovat tällä hetkellä 0€, mikäli tilauksen kokonaisarvo ylittää 60€. Alle 60€ tilauksille toimituskulut ovat 5.90€ ellei toisin ilmoiteta. Palautuskulut tuotteille on 10€ / lähetys


Mikäli tilaus on maksettu Klarna laskulla tai osamaksulla, lisäämme palautuskulun 5 euroa Klarna laskulle. Tämä koskee kaikkia tuotteita palauttaessa


Kuluista, jotka aiheutuvat yrityksellemme toimituksista, jotka peruutusilmoitusta tekemättä on jätetty noutamatta toimipaikasta perimme erillisen 12€:n maksun


Kaupalla on oikeus vähentää palautettavasta summasta määrä, joka vastaa tuotteen arvonalennusta verrattuna tuotteen alkuperäiseen arvoon, jos ja siinä määrin kuin tällainen arvonalennus johtuu siitä, että asiakas on käsitellyt tuotetta enemmän kuin sen toiminnan tai ominaisuuksien määrittämiseksi on välttämätöntä, tämä koskee myös myyntipakkausta.



Näin palautat tai vaihdat tuotteen



1. Palautus-/vaihtolomake


Jotta voimme käsitellä palautuksesi tai tuotevaihtosi, sinun tulee lähettää palautus-/vaihtolomakkeesi palautuksesi mukana. Tämän saat meidän kirjautumalla "käyttäjä tilillesi, etsi tilauksesi tilaushistoriasta ja klikkaa näytä, klikkaa palautus tai vaihto ko tuotteen kohdalla ja lopuksi tulosta palautuslomake klikkaamalla "palautuslomake". Laita palautuslomake samaan pussiin palautettavien tuotteiden kanssa ja lähetä palautus meille. Jos olet tehnyt tilauksen rekisteröitymättä sivuillemme ja haluat tehdä asiakaspalautuksen, tuotteen vaihdon tai reklaamaation tilauksellesi, valitse Oikeanpuoleisesta menusta "Unohditko salasanasi" ja täytä sähköpostiosoiteesi, jota käytit tilausta tehdessäsi, lähetämme sinulle uuden salasanan ja näin pääset kirjautumaan ja merkitsemään palautuksen.


2. Palautus-/vaihtopakkaus


Palauta tuote alkuperäisessä pakkauksessa ja laita palautus-/vaihtolomake mukaan pakkaukseen. Huomaa, että tarvitsemme myyntipakkauksen takaisin virheettömänä jälleenmyyntiä varten.


3. Palautusosoite


Palautusosoite ja kuljettajan palautusnumero löytyvät palautus-/vaihtolomakeesta tai lähetyslistasta.


4. Takaisinmaksu


Takaisinmaksu suoritetaan 14 pv palautumisen jälkeen suoraan maksutavallesi


5. Klarnantili


Jos olet valinnut maksutavaksi osamaksun, korjaantuu saldo automaattisesti ja jatkat maksujen maksamista valitsemaasi tahtiin.



Kysy lisää asiakaspalvelustamme